نفروپاتی دیابتی نمی خواهید را پیوند کلیه است هر انتخاب دیگری وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

س: سلام، برادر من تا به نفروپاتی دیابتی برای پیوند کلیه توصیه می شود، اما او نمی خواهم به آن را. در حال حاضر او 58 ساله است و سطح کراتینین 6.83 است هر انتخاب دیگری است که می تواند کمک به او پیوند جلوگیری از وجود دارد؟

: در واقع، برای مورد برادر خود را، او می تواند یک شانس برای جلوگیری از پیوند یا دیالیز با درمان به موقع و به درستی دریافت کنید. با توجه به سطح کراتینین، او در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی، اگر هیچ نشانه زیاد یا عوارض وجود دارد، او هیچ نیاز به دیالیز یا پیوند. اگر او از علائم جدی رنج می برند، او باید تحت دیالیز قرار داده در حال حاضر برای از بین بردن کسانی که علائم قبل از پیدا کردن جایگزین خوب است.

من هیچ توصیه پیوند تا زمانی که امید به کنترل بیماری نیز وجود دارد، چرا که کلیه پیوندی نیز ممکن است می رود شکست، حتی آن را به خوبی می تواند کار می کند، بیمارانی که را از عمل نیز نیاز به قرص ضد رد برای بقیه عمر خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان های جایگزینی موثر ترین، می تواند کمک به بیمار نفروپاتی دیابتی بهتر بدون دیالیز و یا گرفتن عملیات زندگی می کنند. این یک نوع درمان خارجی بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که با هدف حل مشکلات کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها است. بنابراین بیمار نفروپاتی دیابتی، تا زمانی که آنها می توانند سطح قند خون به خوبی کنترل، آنها می توانند شانس زندگی مانند یک فرد عادی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد پیوند کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/faqs/4061.html





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، نفروپاتی دیابتی، پیوند کلیه، نفروپاتی دیابتی نمی خواهید را پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: